Prawne podstawy działania
Tryb załatwiania spraw
Podstawowym aktem prawnym określającym tryb przyjmowania i załatwiania spraw przez organy administracji publicznej jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.). Sprawy osób realizujących prawo dostępu do informacji publicznej rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W tym dziale znajdują się wyjątki z tych przepisów oraz inne ogólne informacje o trybie załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji.
Zgodnie z Ustawą o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne Nasza Instytucja udostępnia Elektroniczną Skrzynkę Podawczą.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Użytkownik wdrożeniowy
- Wytworzony przez: Użytkownik wdrożeniowy (spzoznt)
- Nadrzędna kategoria: Załatwianie spraw
- Kategoria: Tryb załatwiania spraw
- Odsłony: 4197
Czytaj więcej: Elektroniczna Skrzynka Podawcza Naszej Instytucji
Podstawowe zasady załatwiania spraw w urzedach i instytucjach publicznych określa Kodeks postępowania administracyjnego. Zamieszczamy rozdział 7 Kodeksu regulujący ogólne zasady załatwiania spraw w urzędach.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Użytkownik wdrożeniowy
- Wytworzony przez: Użytkownik wdrożeniowy (spzoznt)
- Nadrzędna kategoria: Załatwianie spraw
- Kategoria: Tryb załatwiania spraw
- Odsłony: 4149
Czytaj więcej: Załatwianie spraw wg Kodeksu postępowania administracyjnego
Przedstawiamy podstawowe informacje dotyczące sposobu przyjmowania i załątwiania spraw w Naszej Przykładowej Instytucji.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Użytkownik wdrożeniowy
- Wytworzony przez: Użytkownik wdrożeniowy (spzoznt)
- Nadrzędna kategoria: Załatwianie spraw
- Kategoria: Tryb załatwiania spraw
- Odsłony: 4138